Poserar i min badrumsspegel

image

Det fanns en förvåning i deras ögon och röster när jag visade bildena jag lägger ut på mig själv på min tumblr och det fick mig att ett tag tveka. Varför gör jag detta och för vem? Kom fram till att jag gör det för mig, för att älska min kropp lägger jag ut bilder där jag är som snyggast, sexigast och mest badass. Jag väljer hur jag vill synas och vad människor som besöker min blogg ska se. Såhär ser jag mig själv och såhär vill jag att andra ska se mig.

Kommentera

