För alla ord jag skrivit och kommer att skriva

image

Pulsar genom snön från busshållplats till spårvagnshållplats, snön som föll i går kväll och i natt gjorde det omöjligt för bussarna att ta sig upp för höjden. Kom tillslut fram till universitetet och lärde mig om paranoida läsaren. I det paranoikern säger finns alltid ett uns sanning. Kl 12 gick jag hem till en av de finaste lägenheterna i Göteborg för att få ännu en tatuering instucken för hand i min känsliga hud på insidan av högerarmen. Denna gång blev den en reservoirpenna, för alla ord jag skrivit och kommer att skriva.

Kommentera

