Panik, lycka och framtidshopp

image

Saker som ger mig känslor av panik: 

  • Att få årsbesked från CSN och se hela min studieskuld stå uppradad svart på vitt
  • Att en person vars åsikt är viktig för mig följer mig på instagram

Saker som gör mig lycklig:

  • Snö som faller utanför mitt sovrumsfönster
  • Min menskopp
  • Levande ljus och ghost på vinyl
  • Att mina tulpaner överlevt helgen
  • Att jag tatuerade mig igen igår och det blev superbra
  • Att en person vars åsikt är viktigt för mig gick in och gillade de instagrambilderna jag är som mest nöjd med.

Saker som ger mig hopp inför framtiden:

  • Att snön kommer smälta bort och bussar och spårvagnar kommer gå som de brukar göra
  • Att våren kommer snart
  • Att jag fått en analog kamera av en väldigt fin vän
  • Att jag ätningen kommer kunna ta analoga bilder utan att förlita mig på en engångskamera
  • Att jag har börjat skriva igen
Kommentera

