Vi träffas över en kaffe på ett fik vid domkyrkan. Det blåser kallt och jag fryser hela vägen dit men när jag är framme börjar jag svettas. Vi sitter och pratar i flera timmar och skämtar om allt möjligt innan vi går vidare till andra långgatan. Hamnar som vanligt på Queens Head för att det är fullt på Kings Head. Vi sätter oss jämte varandra i soffan. De har klätt om sitsen på soffan, den är inte längre trasig med stoppning som trillar ut när en reser sig upp. Vi sitter där och pratar med varandra, dricker öl och skrattar. I bilen hem till mig kör han vårdslöst med bara vänsterhanden på ratten för han vill smeka mitt lår och inte släppa min hand, inte ens när han behöver växla. Han trycker upp mig mot bilen när vi stannat på besöksparkeringen och vi hånglar i halvmörkret. Jag måste kissa, flämtar jag i hans skägg och när han låser bilen säger han att det är ok, han lovar att hångla med mig när vi  kommer in igen. Vi skämtar och skrattar och det känns som att vi klickar med varandra och när vi ligger i min stora säng så säger han flera gånger att han tycker om mig. Han är stor och varm och lurvig mot min hud, hela mitt ansikte fylls av hans skägg och långa blonda hår när han kysser mig. Hans armar är fräkniga och skägget rödlätt, en riktig viking och när jag säger det till honom skrattar han och fortsätter sedan kyssa mig.

Kommentera

