Träningsvärk och sömngrusiga ögon

Jag har träningsvärk i hela kroppen och sömngrusiga ögon. Igår tog jag 100 bussen en timme bort istället för att åka hem efter praktiken. Jag blev hämtad vid bussen och så åkte vi till hans lilla hus mitt inne i skogen. Det låg helt öde och när vi hade fyllt hans släp med bord och högtalare var det helt mörkt mellan träden. Det gick inte att se något alls mellan stammarna och det var mulet så vi kunde inte se några stjärnor heller. Det var knäpptyst och jag blev lite mörkrädd. Sen bar vi möbler upp och ned för trappor hela kvällen och sen åt vi pizza och kollade på Ghostbusters i sängen innan vi somnade nära nära nära.Tätt omslingrade. I morse duschade vi tillsammans och jag tvättade mitt hår med samma schampo han använder. Sen skjutsade han mig till bussen och jag åkte tillbaka till stan utmed en väldigt grå motorväg. Det enda jag vill göra är att krypa tillbaka ner i sängen jämte honom igen och leka med hans långa hår och kramas med hans mjuka varma kropp.

Kommentera

