2016-10-26

Hittar ett rött skäggstrå i min dator i skarven mellan tangentbordet och skärmen, det måste ha hamnat där igår när E var hemma hos mig. Han åkte hem till mig helt spontant, vi åt fiskpinnar tillsammans vid mitt pyttelilla köksbord och sen låg vi i sängen och pratar hela kvällen. Vid ett tillfälle börjar jag gråta och då håller han om mig och tröstar mig och säger att ibland måste en gråta, det är bra för en. Han strök mig över håret och höll om mig hårt, och frågade hur jag mår egentligen och jag sa jag vet inte och jag grät lite till. Sen drog han ketchup-skämtet från Pulp Fiction och kittlade han mig tills jag skrek av skratt. Vi sov hud mot hud hela natten innan hans väckarklocka ringde halv sju.

Kommentera

