Ettans spårvagn

På väg hem efter praktiken igår. Tog ettans spårvagn mot Tynnered för jag skulle hämta ut paket innan jag åkte hem. Det var iskallt ute men solen sken, allt blir lite lättare när det är ljust ute. Paniken och ångesten över praktikrapporten äter sakta upp mig och jag önskar bara att jag ska bli godkänd. Nästa vecka ska jag gå på Jul på Liseberg med en person jag tycker om och jag längtar. Då är praktiken över så då kan jag inte göra något mer än att hoppas att jag blir godkänd. Gjorde sen anmälan på två grundkurser till våren som jag kanske kan gå om allt skiter sig så jag i alla fall får CSN.

Kommentera

