2017

Plötsligt ful

2017

Sitter vid mitt skrivbord och ska skriva tenta. Lyssnar på Iris Viljanen och tittar ut över min innergård. Allt är så grönt. Min nyårsafton var fantastisk och jag kände mig så glad och trygg hela tiden trots att det var en massa nya människor. Jag har hittat en person som är så himla bra för mig och med honom kom en liten vrå av världen där jag känner att jag passar in. Jag bjuds på fester som en självklarhet och jag pratar med så många och får vänförfrågningar på facebook dagen efter. Det känns så bra att börja året så efter att ha avslutat 2016 med att bli helt bortglömd där precis efter jul.

 

Kommentera

